سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۴۱:۰۴

لاریجانی: از مشارکت کره جنوبی در طرح‌های نفتی استقبال می‌کنیم

باشگاه خبری فراساحل: رئیس مجلس ایران در دیدار با همتای کره‌ای خود گفت: از مشارکت کره جنوبی در سرمایه‌گذاری طرح‌های نفت و انرژی، راه‌آهن، فولاد و انرژی‌های پاک استقبال می‌کنیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، علی لاریجانی دیروز (سه‌شنبه، ٣١ فروردین‌ماه) در ادامه رایزنی‌های پارلمانی در حاشیه نشست روسای مجالس اوراسیا در مسکو با جونگ‌ ای هوآ رئیس مجلس کره جنوبی دیدار کرد و گفت: ما دنبال روابط بلندمدت و مؤثر با کشور کره جنوبی هستیم.


رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در برنامه ششم توسعه که در مجلس ایران در حال بررسی است فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایران در نظر گرفته‌شده است، تأکید کرد: از مشارکت کره جنوبی در سرمایه‌گذاری طرح‌های نفت و انرژی، راه‌آهن، فولاد و انرژی‌های پاک استقبال می‌کنیم. اجلاس سران مجالس اوراسیا با حضور کشورهایی همچون ایران، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، ویتنام، هند، اندونزی، قزاقستان، قرقیزستان، چین، کامبوج، مغولستان، پاکستان، کره جنوبی، روسیه، تایلند، فیلیپین و چک برگزار می‌شود.



  کد خبر : 1528
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :